[LUGOS] particije

Scorpy scorpy at alldesign.net
Sun Oct 10 11:44:38 CEST 2004

Sem opazil, da si napisal, da imas samo linux ja. Ravno zato obstajajo
boot-able CDeji alla Norton System Works, ki vsebuje tudi Partition Magic.
Sicer pa mislim, da se lahko že znajdeš z kakšno bootable disketo ali CDejom
od Win98 in nato uporabis fdisk. Sicer linux particije mislim, da ne bo
pravilno videl (mislim, da jo oznaci non-dos partition), bos pa sigurno
lahko ustvaril novo particijo pod pogojem, da imas seveda res se prost
neparticionirat del na disku.

Lp
Scorpy