[LUGOS] aktivnost HDD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Oct 8 22:38:52 CEST 2004

Jure Koren wrote:

>On Fri,  8 Oct 2004 21:19:44 +0200, Jernej Vodopivec

>To ni to, ker se rekalibracija dogaja samo ce se disk dejansko vrti,
>ce je ugasnjen, pa ne.
>
>Rekalibracija se obicajno manifestira kot tisti klik, ki se ga slisi
>pri sodobnih diskih vsake toliko in lahko zveni zaskrbljujoce.
>
>Ja, rekalibracijo diski delajo ze dolgo, vendar noben disk tega ne
>pocne, ko je ugasnjen, ker nekako nima smisla. Rekalibracija tudi nima
>nikakrsne veze s predpomnilnikom, saj se dogaja predvsem zaradi
>temperaturnega prilagajanja. V sodobnih diskih tako prilagajanje traja
> [...]
Rekalibracije se z(al ne da popolnoma odpravit - pri onem fujitsuju je
bila na koncu z(ivljenja z(e na 15 minut. najprej zelo zatrdno ugotovi,
c(e je, potem ukrepaj (menjava diska - manj c(asa, glej Jureta).
Druga varianta pa je. izboljs(anje hlajenja (tudi s spremembo pozicije
diska, rednim c(is(c(enjem prahu, pri routerju kabli ne morejo biti
problem ali pac(?), a ne vem koliko v resnici pomaga (eno resno hladilo
za diske z ventilatorjem na ohis(je diska [cca. 2-3ksit], masivna
hladila na vse c(ipovje na plos(c(ici diska [naredi-sam, zlasti stari HDD]).

Tudi c(e rekalibracija ni to (na kar sem pomislil z(e od zac(etka), je
lahko tudi kaj drugega (lahko tudi edini servis, ki ga imas(). Poskusi z
updati servisa ssh. Ali defragmentiraj tisto drugo kis(to in jo preklopi
namesto te, pa bos( videl.

lp, jk