[LUGOS] aktivnost HDD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Oct 8 21:12:40 CEST 2004

Jernej Vodopivec wrote:

>2. moznost odpade - swapa ne uporabi
>za rekalibracijo se nisem slisal - imajo to tudi starejsi diski? jaz imam
>eno staro zadevo - mislim da je ene 800mb

re: 2. Imajo! Rekalibriracijo sem prvič opazil tam okoli leta 1993 pri
diskih čez 300mb. Sam sem imel Fujitsuja (4.3Gb, LBA/LCHS), letnik 1998,
ki je tako sfental swapfile pri windowsih (in jim zato tudi pogosto
naredil BSOD :), ker je vmes pobrkljal vsebino v hw cache-u (ki se je
razlikovala od one na katero so računali Windows) ... .
3.  Pozabil sem še eno stvar: lahko da tvoj asusov router tvojo kišto
vrže vsake toliko iz suspend/standby načina. Preko mreže je to vsekakor
možno.

lp, jk