aktivnost HDD

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at najdi.si
Fri Oct 8 20:22:50 CEST 2004

zivjo!
doma imam eno staro kisto, ki jo uporabljam kot wireless ruter. gor so
izklopljeni vsi servisi (mail, sysklogd, klogd...), le ssh poslusa na enem
portu, da lahko kisto administriram. tudi ni nobenega cron joba.
disk izklopim s hdparm -S1.
disk je bil kaksno leto izklopljen vedno, kadar nisem vzpostavil povezave
preko ssh ali pa da sem npr. naredil port scanning.
zadnje case pa se dogaja, da se disk "zbudi" vsake toliko casa. upam, da ne
sklepam narobe - to se dogaja, odkar sem na drugi strani zamenjal se en tak
racunalnik z asusejevim ruterjem...
malo sem gledal z iptraf, ce se kdo sverca zraven, pa nisem nic nasel.

kako bi lahko ugotovil, zakaj se disk zazene?

hvala za vse namige...

lp,

j.