[LUGOS] Video na Linuxu

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Fri Oct 8 10:52:00 CEST 2004

Miha Tomsic wrote:

>	Hojla!
>
>Poleg vseh ostalih neumnosti se zdaj lotevam še videa. :)
>
>Rad bi na čim bolj enostaven način uvozil video signal s kamere. ČB ali
>barvna. Katera kartica za zajem video signala je dobro podprta pod
>Linuxom in ne pokuri miljon resourcov. Naj dela po možnosti pod jedrom
>2.4 in 2.6.

Kernel podpira cel kup kartic (vecinome tiste, ki imajo BT8x8 cipovje,
pa tudi
take, kot je recimo FlyTv3000, ki imajo dolocene druge cipe). Jaz s tako
kartico
uspesno gledam (in snemam) TV program. Resource kuri program, ki zadevo
"v zivo" komprimira, ampak na kolickaj modernem racunalniku to ne bi
smel biti
problem.

Ce pa bos video kamero sele kupil (in nimas kake stare), potem ti bolj
priporocam, da si za
svoj racunalnik kupis firewire kartico, in prenasas preko nje. Tako se
izognes
digital->analog->digital dvojnemu prevajanju, ki garantirano slabo
vpliva na kvaliteto.