[LUGOS] Linux distribucije

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Oct 7 15:58:29 CEST 2004

On Thursday 07 of October 2004 15:42, Marko wrote:
> Torej za testne namene bi si rad na 1 računalnik namestil več različnih
> linux distribucij. Zanima me če bodo problemi pri kakšni distribuciji ali
> ne? Ali je dovolj, da si pri vsaki namestitvi pustim le nekaj prostora za
> kasnejšo novo namestitev ali moram pač uporabit kakšen SW za ustvarjanje
> multiboot okolja?
> Bi pa namestil RedHat, Debian, Suse in FreeBSD.

pri prvi instalaciji razparticioniraj disk tako, da bos imel dovolj particij
za vse OS-e in skupni /home.

Potem pa samo instaliraj po vrsti, pri prvem instaliraj grub v MBR, naprej pa
pac ne dajaj nicesar drugega v MBR. Lahko pa tudi poskusis, ce ti nadaljnje
distribucije (mimogrede, freebsd ni distribucija linuxa :-) lepo zaznajo
obsotojec(e) OS-e in naredijo primeren boot menu. Kot zelis, ampak to je v
osnovi to.

Po mojem lahko naredis 4*2G particije, kar ostane pa za /home.

Kolikor vem, zna freebsd cisto lepo brat ext2 (za ext3 ne vem), /home mora pac
bit r/w v vseh OS-ih.

lp,
Borut.
--