adsl povezava - lista nima s tem nobene veze vec

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Oct 6 00:21:37 CEST 2004

Pozdrav!

Ker je vse skupaj popolnoma off any topic, nima veze srati niti po Lugos
-bla (HDD --),  sporočilo pa je močno prirejeno in ne pade pod nobeno
logiko citiranja. Lahko da ti bodo popustili živci zaradi dolžine, lahko
pa se vmes skriva tudi kaka dobra ideja. Torej, beri naprej, gre
predvsem za moj brainstorming in manj za nek (do)končni izdelek pod
katerega bi se lahko brez sramu podpisal.  Imam pametnejše stvari za
počet (diplomirat v enem mesecu), zato se res kdaj dogodi da v žurbi ne
citiram po pravilih. Res pa je (in to priznam) da sem deloval zadnji
mesec v nasprotju z lastnim prepričanjem - niti sam ne maram zasipanja z
elektronsko pošto in sem se zato lotil diplomske s "custom" temo (če te
kaj zanima --> zadeva: diplom)- zanima me namreč koliko špeh zmanjša
učinkovitost organizacije. Ob tem dejstvu me je sram kot petletnika, da
sem tako grdo zaj***l na Lugosu - špehariti sem začel kar naenkrat.
Mimogrede, tole je moj najdaljši mail v življenju (tako časovno kot
znakovno) in upam da bo tudi ostal.
Torej, še enkrat: prosim preberi do konca in ne izgubi živcev - je močno
piljeno na koncih, ne pa posredi.
----------------------------------------------------začetek sporočila,
po Mozilli-----------------------------------------
David Klasinc wrote:

ajs!

> O citiranju je bilo......

Vsi URL-ji so najdeni z Googlom <http://www.google.com/>. Opcija
slovenščina;  Išči strani v jeziku slovenščina (brskalnik Mozilla):

-----------ključne besede: kako citirati
--------------------------------------

http://www.mail-archive.com/lugos-list@lugos.si/msg02372.html
(tole je pa Lugosova nit iz leta 1999 - izpred petih let torej, ko je
šel prepir o citiranju glede kvote - napačno narejen citat, tokrat zanalašč)

> http://www.slo-tech.com/script/forum/izpisitemo.php?threadID=42535&mesto=konec

(tole je pa citat kot ga zahtevajo Lugosova pravila; v urejevalniku
odjemalca e-pošte uporabiš Paste as Quotation /Prilepi kot citat; zadevo
sem opazil v kontekstnem meniju šele pred kratkim, mi je zelo žal,
vendar tako je - več vas je moralo VPITI ko bi lahko kulturno povedali)

> http://www2.arnes.si/~ljzotks2/gzm/dokumenti/literatura.html

Še pravila s strani ZOTKS/ISO, uporabna tudi z vidika nabiranja
literature za diplomo.... .

> ampak pravila si najbrz dobil po
> posti, ki si se prijavil na listo ....

Nak!  Prilagam kar poznam....

----------- ključne besede: elektronska pošta pravila
--------------------------------------

Pravila uporabe omrežja Arnes (http://www.arnes.si/pravila.htm,
5.10.2004, 12:13) <http://www.arnes.si/pravila.htm>
(primer citiranja URL-ja kot ga zahteva ljubljanska univerza - vsaj na
faksu so nas nekateri tako učili - za seminarske in diplomske naloge:
naslov sttrani, avtor/organizacija, url, datum (najdbe oziroma objave,
če je v dokumentu vključen), zaželjena tudi ura, zlasti pri zakonodaji -
dokumenti s končnico .pdf/.doc/.htm/.htm;  pripomba: malo fakultet te
dokumente tudi resnično objavi na internetu, navadno zaradi pomanjkljive
strežniške infrastrukture)

Ena od podstrani Lugosa obravnava tudi citiranje in pravila.  Prebrskano
in prebrano. Zdaj vem. Hvala.
Glavna načela: kratko, natančno, jasno, zadržano, brez ponavljanj in
nepotrebnih dodatkov (glej tudi ajs! zgoraj).

> Pa cim prej se naroci na lugos-bla, da bomo lahko tja posiljali
> off-topic odgovore... ;)

Lugos-bla. Opravljeno. Itak je to trash lista, zato njene funkcije ne
razumem popolnoma. Namenjena bi morala biti zahvalam, pohvalam, ipd. ali
pa se motim in naredimo še Lugos-thx oz. Lugos-HoF za veeelike in nadvse
neskromne zahvale? Bilo bi motivirajoče, vsaj za nekatere... .
Stvar z netiketo popolnoma razumem - je tudi del funkcije, ki jo
opravljaš. Glej više, vidim, da se to pojavi dostikrat in je netiketa
hud problem. Poleg blaja sem se naročil tudi drugam. Bom bolj bral
(mesec ali dva), potem bomo pa videli. Kolikor bom lahko pomagal, bom
pač pomagal (če sploh).  Za test si bom vse skupaj zmailal nazaj.

Napaka elektronske pošte je ravno v tem, da se zdi da je pisana na eni
strani. Pa največkrat ni.

lp, jk