[LUGOS] Transakcijski racuni... :) BLA...

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Tue Oct 5 17:02:25 CEST 2004

Uh, da mi je dobiti te dnevnike!

Zanimiva socioloska uporaba o sirjenju informacij po omrezju.
Dalje, koga vse smo tipkali. In kdo (saj je vsak zase pogledal, ali ne?).

Skratka, nekdo ima veliko zabave, meni pa ni jasno, od kod imam dva TRja...

Pa nic z lugosom in linixom ni, torej mi je zal, da sem se oglasil.
Bo pa to za v zgodovino interneta v dezeli.

LP
Iztok