[LUGOS] collisions

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Oct 1 10:39:23 CEST 2004

Howdy!

polz wrote:

>Upam, da se hecas.
>
>0% je mozen samo, ce so racunalniki med seboj povezani prek switchev.
>Sicer ... pojma nimam, koliko bi bilo "normalno". Odvisno je namrec od
>obremenitve mreze in stevila racunalnikov na istem segmentu.

Svoje čase, ko sem bil še na 10M coaxu, zraven pa še nekaj 10 ljudi, je
bil collision rade med 5% (na tihi dan) in 20% (na res busy dan za
kakšno uro).

Drugo pa je povezava v internet. Pri tem predpostavljam povezavo recimo
od routerja/firewalla do ADSL/kabelskega modema. Tam kaj prida
collisionov res ne bi smelo biti, saj je tipično povezava naprej (tja do
8Mbps) precej počasnejša od povezave do tja (100Mbps).

--
Peace!
  Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc