[LUGOS] več nfs strežnikov

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Oct 1 10:18:16 CEST 2004

Uroš Golja wrote:

> Seveda je mogoča, ampak si jo boš najbrž moral sam
> naskriptirati/naprogramirati. Če rabiš klasično zrcaljenje (en
> 'master' strežnik na n 'slaveov'), jo po mojem najlaže zvoziš z
> rsyncom. Verjetno obstajajo že namenski programi za to, oglej si
> recimo flamethrower.
>
> Če rabiš kompleksno zrcaljenje (sprememba se lahko naredi na
> kateremkoli strežniku), si odprl konzervo črvov... imaš namreč toliko
> originalnih kopij podatkov, kot je strežnikov, torej n. Če se
> sprememba zgodi na strežniku 1 <= m <= n, jo moraš _čimprej_ prenesti
> [...]
Ja Uroš - za obvladanje (odprte) konzerve črvov si moraš pa zmislit
protokol (=večjo konzervo ;-)), ki bo blokiral pisanje datoteke x na
vseh ostalih strežnikih (n-1). Torej strežniki n -1 dobijo začasen attr
r-w (po dosovsko ro) v določenem časovnem okviru. Časovni okvir je
približno enak času, ki ga potrebuješ za zapis na strežnik,
distribucijo po n-1 strežnikih in popravljanje atributov datotek.
Popravi morebitne napake in imaš delujoč algoritem.

lp, jk