[LUGOS] raid tezave

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Oct 5 14:14:34 CEST 2004

Howdy!

Malce off-topic, pa ne čisto ...

Bostjan Mercun wrote:

> Tezave imam s streznikom in ocitno RAID-om 1 (sw raid). Ob vsakem
> izpadu elektricne energije na disku zmanjka 'novih' podatkov (stanje
> na disku postane tako, kot je bilo recimo nekaj dni nazaj ali celo
> vec). Poleg tega se prepise precej datotek. Enkrat so bile to samo
> strani in apache binary, tako da sem lahko popravil od doma, zadnjic
> so bili tudi /etc/passwd, /etc/shadow, /etc/inetd.conf, skratka, moral
> sem iti tja in sem imel kar precej tezav. Vedno je pa v prepisanih
> datotekah html tekst.

Fantje in punce, če že imaste tako občutljivo mašino, da mora teči
non-stop in imaste denar za dodatni disk za SW mirror, potem si lahko
privoščite še najcenejši UPS. Važno, da prenese obremenitev, avtonomija
skoraj ni važna. Potem pa lepo kakšen powerd ali kaj podobnega, da bo
delal 'clean' shutdown.

Druga možnost pa je mountanje takih particij z opcijo 'sync'. Da se ne
bo kakšnih 100M robe nabralo v cachu.

Včasih pomaga tudi 'over-sized' napajalnik (recimo 450W namesto 250W).
Takšen bo manj občutljiv na majhne napetostne luknjice, ki se tu in tam
pojavljajo v elektro omrežju.

Ampak tista prva je bistveno boljša, pa ne predraga (kakšnih 20-30 kSIT
bi moralo zadostovati).

--
Peace!
  Mkx