[LUGOS] adsl povezava

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Oct 4 13:44:23 CEST 2004

David Klasinc wrote:

>Pa je tebi ze kdo povedal, da ne znas citirat, da si nisi prebral pravil
>dopisnega seznama in da so tvoji prispevki potrata za badnwidth?

1. Najprej... pogled na uro. Ohladi živce, Jože. Napiši odgovor potem.

2.Kdovekaterič ta vikend. Ni čudno. Ta vikend je iz razlogov, ki so na
dopisnem seznamu prepovedani za omenit, milo rečeno - čuden. Teh
razlogov ne maram niti jaz (in jih verjetno ne mara niti kdo drug).

3. a) Kar se tiče citatov: kjer se spomnim avtorja oziroma mi je znan
vir, ga (jo) navedem, url, ime OS-a, ime datoteke, skratka karkoli je že
tista potrebna informacija, da poveže navedeno z virom.
3. b) Če vira ne poznam, to brez sramu priznam. Še nisem slišal (in niti
v ZASP ne piše in niti v tako rigorozni ameriški avtorski zakonodaji
ne!) da bi to bil kak greh (spet netočen citat - res je, moral bi
navajati točne člene, a jih zaradi časovne stiske ne bom - imam druge
stvari v planu, kot prepire po dopisnih seznamih in kurjenje BW).
3. c) Kar je navedeno posredno ali neposredno besedilu, je lahko citat -
ni pa nujno. Običajno se da sklepati iz same vsebine kdo je avtor (in
tako tudi pišem). Če ni tako napisano, je moj izmislek ali spada pod 3.
a ali 3. b. Na kar, punce in fantje, me prosim opozorite, da popravim
napako - ali še bolje, popravite jo kar takoj. Sicer pa je Lugos (javna)
lista in vsak je doborodošel, da ustrezno popravi prispevek prejšnjega
avtorja, ne pa da vpije #%@!.
3. č/ch) Za vse ostale citate velja, da je avtor splošno znan (npr. "Et
tu, Brute?" naj bi izrekel Gaj Julij Cezar - vsaj pripisujejo mu).

4. a) Navada je na lugosu, kot tudi drugje, da se z BW in HDD špara,
špara in špara - zato včasih kakšen vključen post enostavno skrajšam in
vstavim besede, ki jih je polno tudi na drugih listah (kot: "blah goes
here" oz. " "...bla...") ker ni pomembno, da se isto ponavlja n-krat.
4. b) To citate sfiži, potrebno je brskanje nazaj po niti na račun
prostora (na voljo imam xDSL, vem pa kaj pomeni imeti dialup na taki
listi kot je Lugos in zato to še vedno počnem - slediš enostavno niti,
ki te zanima).
4. c) Če sem koga s kakšnim krajšanjem prizadel, se na tem mestu
opravičujem.

5. Latinski pregovor pravi: "Repetitio est mater studiorum". Torej,
dosti napak in še več popravkov, pa bo odpravljeno tudi to. Vsi nismo na
Lugosu že pet ali deset let, pač pa nekateri serjemo po njem z manjšim
uspehom šele par tednov in logično je, da starim mačkom od časa do časa
poči film zaradi neumnosti, ki jih klatimo: ne samo jaz, opažam da tudi
kateri drugi - pa tudi nekateri, ki se štejejo za stare tigre, kdaj
totalno usekajo mimo. Pri tem je potrebno odreagirati nekoliko bolj
strpno - predvsem pa: to je povsem normalno človeško početje in se
dogaja na vsakem koraku. Film je počil že tudi meni proti drugim in se
na tem mestu prizadetim opravičujem.

6. Pa lep dan in skoči malo stran od ekrana. Sonce je zunaj. Jaz grem
ven in danes me na Lugosu ne vidiš več, če ti je kaj v tolažbo.

lp, jk