[LUGOS] adsl povezava

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Oct 4 08:40:04 CEST 2004

> Nikamor. Zakaj pa nisi ze na zacetku tega povedal? Na debianu pozenes
> pppoeconf, sprejmes vse defaulte, vpises username in geslo za ADSL in stvar
> dela. (en od defaultov je tudi tisti DEFAULTROUTE al kaj je ze, ki ga je Jure
> omenil)

> http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/IP-Masquerade-HOWTO.html

Saj nocem bit zadrt pa zaljiv ampak z Aljoso Spangerjem je res nekaj
narobe. Clovek popolnoma isto reci sprasuje vsake dva meseca! Tale post je
cisti dokaz:

On Thu, 29 Jul 2004, Aljosa Spanger wrote:

> Sedaj pa me zanima kako skonfiguriram eth1 kartico in kaj moram narediti
da mi
> deloval internet na drugem racunalniku, ki je preko eth1 kartice
priklopljen
> na tega.
>
> Malo sem ze brskal po internet pa nisem se nic dobil.

Potem si pa zelo zelo slabo brskal. Na izpitu iz brskanja bi odletel kot
knof od gat.

http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/Masquerading-Simple-HOWTO

lp,B