[LUGOS] ISDN kabel in dvakrat eth

Jure Koren idiots at gmail.com
Sun Oct 3 08:28:52 CEST 2004

On Sat, 02 Oct 2004 22:54:19 +0200, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:
> [...]

Obicajen ethernet kabel zato cisto OK deluje kot ISDN kabel (ker ima
tudi cisto ravno zvezane kontakte), obratno pa ne deluje. Metod je ze
omenil, da morajo biti prave parice zvite, ker tako pri visokih
frekvencah dusimo motnje zaradi sevanja. Sosednje parice morajo biti
pri >10M proste, ker ceprav se jih ne uporablja morajo biti tam.

ISDN kabel za ethernet bo delal na majhni razdalji pri 100M in se kar
ok pri 10M, ja. Ethernet kabel za ISDN dela kot katerikoli drug kabel
za ISDN.

Nic. Ethernet kartice ne mores uporabiti kot ISDN vmesnik. Ever. Ker
ce pogledas ISDN S0 bus in ethernet standarde bos videl, da sta zadevi
popolnoma razlicni, delujeta z razlicnimi napetostmi in pri razlicnih
frekvencah, z drugacno modulacijo in na popolnoma drugacen princip.
ISDN tudi ne potrebuje CD in nasploh ni bistveno bolj kompliciran kot
kak serial line. Z mrezne kartice lahko spulis konektor in pleh ki jo
drzi v slotu, vse ostalo pa moras zamenjat, ce hoces s tem vozit ISDN.