[LUGOS] adsl povezava

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Fri Oct 1 22:29:26 CEST 2004

Pozdravljen

Morda ni nimaš dobre route. Vidim da od SiOLa dobiš IP, ali lahko
kaogarkoli pingaš? Ali lanhko pingaš SiOLov gateway?

LP,

D.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez; Sistemski inženir; RHCE
http://www.cadis.si; davor.guttierrez at cadis.si--|
http://www.d-mashina.net; davor at guttierrez.org--|
BloG - http://www.d-mashina.net/blog