[LUGOS] filter-obdelava mbox fileta

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Oct 1 14:33:42 CEST 2004

Zivjo,

jaz uporabljam agrep, ki ne dela z eno vrstico ampak z blokom, ki mu
dolocis delimiter, v mbox primeru "^From ". Potem pa enostavno "zgrepas v
novo datoteko". Jaz uporabljam to za iskanje eMailov po mojih nestetih
mboxih v ~/mail.

agrep je bilo vcasih tezko dobiti, ce zelis lahko poiscem source.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 01.Oct 2004 @ 14:29 CET