Mreza

Matjaz M. zaj_tam at slo-comp.net
Tue Nov 30 23:13:19 CET 2004

Na pc za enim levelone routerjem postavljam gentooja. Bootam z
livecdjem, usposobim wifi in pozenem dhcpd eth0. Potem pingam najprej
router (192.168.0.1) in dela lepo - hitro :) Potem probam googla.
Resolva ( napise tisto prvo vrstico: PING www.google.com (<ip>) ... ) in
caka. Caka precej casa. Caka prevec casa. In izpise prvi odzivni cas. 70
ms, ceprav sem cakal precej vec kot 7 stotink ( saj sem prav preracunal?
:> ). In tako naprej, vsakic cakam dolgo vmes, vsakic napise 70ms. Ampak
ko z links2 pogledam katerokoli stran jo takoj in lepo odpre. Tako
odprem slo-comp in google in si mislim, ok, bo ze. Naslednji restart sem
ze v novem rootu na disku v delujoci distribuciji. Problem je pa tu ta,
da ne samo to, da dolgo caka pri pinganju, tudi, ko hocem pogledat
stran, mi jo neverjetno dolgo lookupa. Z lynxom tokrat. Ko kliknem link
na strani, spet lookup. Sta pa v obeh primerih vsebini /etc/resolv.conf
in /etc/conf.d/net popolnoma enaki. Cisto vseeno je ali nastavim default
gateway v net ali ne. Ma kdo kako idejo?

Vsebina resolv.conf:
nameserver 192.168.0.1

Vsebina net:
Se ne spomnem tocno, ampak ni bilo kakih napak imo ... :/ V enem primeru
sem mel nastavljeno na dhcp v enem pa ip rocno in vse. Obakrat ista zbrka.

hvala za pomoc,