[LUGOS] RHCE in Fedora Core

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Tue Nov 30 18:16:35 CET 2004

Pozdravljeni

Fedora ima novejše programje, medtem ko so CentOS, WBEL pa verjetno še
kakšen dobesedno kopija RHEL. WBEL in podobni so binarno združljivi z
RHEL-om, tako da recimo na njih deluje tudi kak Oracle, Domino ipd., ter
da zanj še dobiš support. Če se ne motim je potrebno pri instalaciji
samo spremeniti issue file in to je vse. V WBEL se recimo Gnome 2.6 ne
bo pojavil, ker se ne bo pojavil niti v RHEL ipd. Medtem, ko ga za
Fedoro dobiš.

Upam, da se nisem dosti zmotil, saj me bo kdo drug popravil. :)

LP,

D.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez; Sistemski inženir; RHCE
http://www.cadis.si; davor.guttierrez at cadis.si--|
http://www.d-mashina.net; davor at guttierrez.org--|
BloG - http://www.d-mashina.net/blog