[LUGOS] RHCE in Fedora Core

Matjaž Demšar matjaz.demsar at lj-mlek.si
Tue Nov 30 09:54:14 CET 2004

Verjetno sva se res malo narobe razumela. Ampak firma, ki svojih
certificiranih ljudi ne nagradi dovolj, je firma brez certificiranih ljudi.
Danes si redke firme lahko privoščijo to. Vsaj po mojih izkušnjah ;)

Matjaž Demšar, CNA
Sistemski inženir
Sistemska podpora in pomoč uporabnikom
Ljubljanske mlekarne, d.d.