[LUGOS] RHCE in Fedora Core

Matjaž Demšar matjaz.demsar at lj-mlek.si
Mon Nov 29 07:54:57 CET 2004

Če iščeš certifikat, ki kaj pomeni v svetu Linuxa in teži k neodvisnosti od
proizvajalcev se obrni na LPI (Linux Professional Institute). Stran je
www.lpi.org Poleg tega imaš na voljo dve Novellovi certifikaciji, Certified
Linux Professional in Certified Linux Engineer. Mislim da imata obe kar
nekaj veljave, sploh glede na Novellovo novo ljubezen do Linuxa...

Matjaž Demšar, CNA
Sistemski inženir
Sistemska podpora in pomoč uporabnikom
Ljubljanske mlekarne, d.d.