[LUGOS] podivjani glodalec

Matjaz M. zaj_tam at slo-comp.net
Tue Nov 23 18:25:51 CET 2004

Borut Mrak wrote:

>A lahko kaj vec o tem poves? Kje slab kontakt? Poznam namrec enega pacienta s
>podobnim problemom, samo bolj intenzivnim. Nekje vsako minuto ali kaj
>podobnega se to zgodi, da kurzor odnese v en kot, ne glede na OS.
>
>lp,
>Borut.

Same here. Ampak ne vec. Na drugem pcju in z usb mx 300 logitechovo
misko. Kar vrglo je kazalec nekam gor, pa ga zavilo. Me je fajn
nerviralo ko sem nabijal kak spil. Zdaj na drugem pcju in z mx 510 ni
blemov. Podlaga ... Ne vem no, kolega mi je pravil, da se mu tudi isto
dogaja/se mu je dogajalo in ma kroglicno misko. Verjetno res kontakt.

lp

m-m