[LUGOS] podivjani glodalec

Scorpy scorpy at alldesign.net
Tue Nov 23 18:19:04 CET 2004

Slab konektor na koncu kabla od miske je bil in se je rad po nekaj urnem
delu, pac tko snel dol na pol. Je potem pomagal, da sem nabavo USB varianto
iste miske :-)
Sem ti pa pozabo omenit, da ce imas kako Logitech misko, da je pametno tist
driver iz njihovga CDeja nalozit in ne tistga od Winsow, ki ga prevzeto
ponudi. Za linux ne vem kaka je podpora na CDeju, ker nisem nikdar menjavo
driverja od tistega, ki mi ga ponudi. Ampak verjetno res ni problem o
gonilnikih pri tebi, ce pravis, da ne glede na OS zajebava.