[LUGOS] Cena storitev

JK joze.klepec at siol.net
Tue Nov 23 02:06:43 CET 2004

Rok Krulec pravi:

>http://linux.fpp.edu/
>
>Rok Krulec
>
>Portoroz/Slovenia, 22.Nov 2004 @ 23:22 CET

Pa je komu padlo na pamet, da je M$ cene vmes spremenil? Od tedaj je že
5 let ... .

Doli je za prikaz dela profesionalcev housingov cenik (računajo
vzdrževanje, posodobitve, itd.) in cenik kible - v glavnem  stroški
namestitve amaterjev in navdušencev - največ hišni sistemi. Pa si
primerjajte ... .

> http://www.housing.si/rhcenik.htm

> http://kit.kibla.si/cenik.htm

P.S. Nekje sem še našel ponudbo 42K za namestitev strežnika debian, pa
je ata Google očitno prikazoval dead end.