[LUGOS] Processi...

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Nov 22 15:06:32 CET 2004

On Mon, Nov 22, 2004 at 02:54:53PM +0100, Jaka Mo?nik wrote:

> ??e se proces poganja s softlinki na en sam executable in potem glede na
> argv[0] ugotovi, kaj naj po??ne (sendmail, postfix, exim & prijatelji
> po??nejo tovrstne neumnosti), tedaj si f* u*.

Gre za tomcat server, ki je napisan v javi, ko se pozene je argv[0] dolg tri
vrstice, na vsebino le tega pa se ne mores zanasat, ker vsak, ki je malo
pobrskal po svojem tomcat serverju, je lahko zadevo nafriziral tako, da je
njegov cmdline kaj v stilu 'java mylittleserver start'

Potem si not zastraufan ja...

Poleg tega je 'moj exe' java... :P

Mah, sem resil zadevo s preprostim connection na port na katerem laufa
tomcat server. Kar sicer ni isto, ampak dobim pa priblizno rezultat, ki si
ga zelim.. Ali laufa kaj na tistem portu ali ne.

--
David!