tiskalnik samsung - tezave

JK joze.klepec at siol.net
Sat Nov 20 14:00:52 CET 2004

Sprememba imena niti v bolj povedno iz tiskalnik samsung (+ "- tezave")
Nejc Novak pravi:

> [...]
>usb-uhci.c: interrupt, status 2, frame# 1467
>usb.c: USB device not accepting new address=8 (error=-110)
>hub.c: new USB device 00:07.2-2, assigned address 9
>usb.c: USB device not accepting new address=9 (error=-110)
>--
>In potem s primernim gonilnikom seveda, iz linuxprinting.org, cups javi
>napako, da /dev/usb/lp0 seveda ne obstaja. Na linuxprinting pa tudi pise,
>da so problemi s paralelno povezavo. In ko sem preizkusil se to, je ostal
>pa tiho in sploh ni vrnil nobenega errorja.
>
>Sistem je Debian Woody, kernel  2.4.24-1-686.

Podobno ga lomi tudi Brother (Pingo 3.0, kernel, 2.6.7-1.2.2.pingo3) -
najboljši gonilnik je najbolj zanič. Vzameš pač naslednjega bratranca.
Imam HL-1240, zdaj je na srečo OK kot HL1040 (lj2p) - zate bo Korejec
verjetno v redu kot lj series 3 ali 4, z določenimi omejitvami. Tako
tvoj kot moj tiskalnik se prehitro spravi spat zaradi ACPI in izgubi
stik z USB. Poskusi nastavit spanje ročno na čimdaljši interval. Vžge
tudi na Windows - je očitno strojna napaka (lahko rečem za HL-1240),
neodvisna od programja. Problem se lahko ponovi tudi pri drugih, ki
imajo isti paralelni/USB vmesnik kot HL-1240.
Opažam na CNetu, da sta tiskalnika vsaj navidez sorodna (sorodnik
HL-1440, kasnejše izdaje 1240), le da je Samsung zamenjal klasiko za
LEDice, ne pa tudi vmesnika. Pa malo bolj zapravljiv je. Drugače pa še
malo poguglaj.

> http://ecoustics-cnet.com.com/Samsung_ML_1710/4505-3159_7-21089716-5.html?tag=top

Da ne vrne napake na vzporednem vmesniku - kaj pa kabel? Po nepisanem
pravilu gresta oba (USB in LPT) do 4,5m - dalje na lastno odgovornost,
USB raje malo manj. Če je predolg, pride na drugo stran logična 0 in
nazaj prav tako, kot da naprave ni, ob kaki neprijetni vmesni dolžini pa
nedefinirano stanje. Prekinjen kabel (če ni kratkega stika) pusti signal
"v zraku" - torej na logični 0, 1 ali vmes, kot jih predefinira vodilo.
Skratka, držiš se dolžin (razen če kupuješ tiste s srebrnimi žicami) do
1,8m za LPT in okoli 1,5 za USB pa ne bo težav s kabli. Pa priviti in
fiksirani naj bodo.

lp, jk