[Fwd: Re: [LUGOS] Enostaven dodatek za galerijo slik]

Goran Kavrecic list.gk at indea.si
Thu Nov 18 10:02:29 CET 2004

že zjutraj iz napačnega accounta...

-------- Original Message --------
Rok,

  Sem videl na tvoji strani, da si se le dal malo zmotit.

  Dogaja se mi nekaj čudnega: če dam delat low-res slike, jih nekaj
naredi, potem pa on neke slike naprej da vsem link na isto sliko,
ostalih pa tudi generira ne(2.0 in 2.2). Pa še direktorijem je dal link
na lowres(2.0).

  Pri prikazih je hotel brati (fopen, fread, ...) tudi poddirektorije in
je izpisoval na vrhu "can't read length 0,... Rabiš popravek?

LP,
Goran