[LUGOS] Enostaven dodatek za galerijo slik

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Nov 18 09:46:37 CET 2004

Zivjo,

ini_set('max_execution_time', vrednost_v_sekundah);
nekje na zacetek da.php

s predpogojem, da imas sploh dovoljenje za override vrednosti max_execution=
_time

Popravljena verzija Digital Archive v2.23 je ze na voljo na naslovu:

http://rok.fpp.edu/projects/digital_archive/download/

v popravljeni razlicici je zgornji stavek uporabljen na bolj strateskih
lokacijah, da ne pride do morebitne zlorabe.

LP, Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 18.Nov 2004 @ 09:09 CET