Dostop preko drugega računalnika

mbrecelj at fgg.uni-lj.si mbrecelj at fgg.uni-lj.si
Wed Nov 17 13:13:42 CET 2004

Iz določenega računalnika recimo mu Kavni mlinček imam dostop do nekega
serverja recimo mu Knjižnica. Torej Knjižnica vedno preveri, če
pregledujem njene strani s Kavnega mlinčka, mojemu domačemu računalniku,
recimo mu Klatež, pa dostopa ne pusti. Torej na Kavni mlinček sem
naložil Apache in mod_proxy, ki ima skonfigurirano takole:

ProxyPass /knjižnica http://www.knjižnica.com
ProxyPassReverse /knjižnica http://www.knjižnica.com

Ko s Klatežem dostopam na http://kavni_mlinček/knjižnica se mi strani
lepo prikažejo. A glej ga zlomka, pri klikanju na povezave na tej strani
se mi primeri (logično), da se hoče Klatež direktno priklopiti na
knjižnico, kar pa ne gre.

Kako bi pripravil to stvar do tega, da se Klatež pogovarja s Knjižnico
le preko Kavnega mlinčka? Pri tem seveda nimam na knjižnico nikakršnega
vpliva, rad pa bi popravil le konfiguracijo na Kavnem mlinčku...

Hvala za pomoč, vsa imena so izmišljena, podobnost z resničnimi
računalniki je zgolj naključna...