Broken .zip in .rar fajli

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Wed Nov 17 12:31:17 CET 2004

Pozdravljeni!

Zadnje čase opažam, da mi po uploadu .zip ali .rar fajlov dostikrat pride
do samega CRC erorja v fajlu, ko ga prenesem na drug računač, torej se pri
storanju na server nekaj zgodi, saj je ta file tudi na serverju
problematičen. Zanima me, če ima kdo kako idejo, ali je to HW, SW ali
kakorkoli drug problem, ali je možno da je samo FS dirty?

uporabljam debian-sarge, ext3, dnevno poupdejtan, kernel 2.2.24, hw pa je
nek homemade allinone mb z via cipovjem in XP2k procesorjem

hvala.