[LUGOS] Mysql, Qt/KDE & UTF8

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Nov 17 10:37:12 CET 2004

On Tue, Nov 16, 2004 at 05:03:30PM +0100, David Klasinc wrote:

> Ce startam mysql iz command line-a, dela zapis v bazo in branje iz nje
> cisto normalno... Nasi znaki so tam.
>
> Ima kdo kako idejo?

No, sedaj sem se odlocil, da bodo vse stvari v Latin2, torej iso8859-2.
Problem nastane pri KDE3.3, ker nikjer ni izbire nabora znakov. Tako mi
v menujih prikaze nase znake samo ce so zapisani kot UTF8. Iz Slovenian
howto sem si potegnil nase fonte za X server, jih namestil in odstranil vse
stare fonte. Ce sedaj nastavim locale na sl_SI (v KDEju se to potem spremeni
v ISO 8859-2) odprem konzole, preklopim tipkovnico, se potrudim vnest nase
znake in jih ne izpise, rezultat je tak, kot ce bi imel izbran Latin-1 font.
Pa ga nimam.

Ce se nicesar ne dotikam in pustim vse tako kot je, out of the box
nastavitve, potem nase znake vidim na ekranu, jih vidim v konzoli, ni pa jih
v programih. Ce v KDevelop izberem encoding 8859-2 in nekaj izpisem z
i18n("lalala"), vmes namecem not se nekaj nasih znakov, so tam samo prazni
okvircki. Ce dam encoding na auto in vnesem not nase znake, se cudezno
prikazejo.

Zacel sem dobivat obcutek, da KDE 3.3 dela samo z UTF ali kaj jaz vem, da ima
neke svoje fonte, ki jih potegne iz zadnjega konca nekje. Se vedno pa ne
pusti, da bi spremenil encoding za pisave. No, vsaj jaz ne vidim, kje bi se
to dalo storiti.

--
David!