[LUGOS] spamassassin problem

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Nov 16 10:34:36 CET 2004

On Mon, 2004-11-15 at 22:58 +0000, Samo Jelovšek wrote:

> Od tega trenutka dalje, ko to izpiše v logih, spamd procesa ni mogoče
> najti več med procesi .. in morm usakič potem ponovno zaganti spamd.
> Prosim, da mi poveste kaj bi utegnilo biti narobe, da se to dogaja in
> kako to odpravim

Katero distribucijo uporabljas in katero verzijo spamassassin-a? In kako
pogosto se zadeva pojavlja. Ocitno nekaj ne deluje pravilno in kernel
zacne pobijati spamd procese, kar privede do tega, da pobije vse kar ima
veze z spamd-jem. Je mogoce sistem preobremenjen, premalo pomnilnika?
Pokvarjen pomnilnik?

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #203:

Write-only-memory subsystem too slow for this machine. Contact your local dealer.