[LUGOS] Xserver

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Mon Nov 15 15:18:33 CET 2004

Za doma mislim, da ni nek problem, vendar do X-ov dostopaj samo iz
domače mreže.
Nastavi si firewall - iptables tako, da bodo razen nujnih srevisov od
zunaj neviden. Maš kar nekaj članokv na to temo - tudi v slovenskih
revijah in na netu, uporabiš pa lahko tudi kak iptables skript
gnenerator, ki ti zgenerira skript za firewall

LP, Andrej