[LUGOS] HP strežniki

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Fri Nov 12 08:45:13 CET 2004

Tomaž Zupan wrote:

>Pozdravljeni!
>
>Na HP strežniku ML 110 (SATA) ali ML330 (SCSI) - odvisno od financ -
>( http://h18004.www1.hp.com/products/servers/platforms/index-tc.html )
>načrtujem postavitev e-mail strežnika s približno 40000 maili na mesec. Na
>njem naj bi bil Mandrake 10.1 (jedro 2.6.8). Na webu sicer vidim, da je
>podprt RHEL, mene pa zanima, če ima kdo kakšne dobre/slabe izkušnje z
>namestitvijo na kaj drugega kot RHEL. Predvsem me skrbijo gonilniki za SATA
>in SCSI - so podprti v jedru ali rabi kakšne svoje gonilnike?

Biti je potrebno pozoren na to kakšne gonilnike ti ponujajo. Včasih ne
dobiš drugega kot binarnih in potem imaš problem, ker podpirajo samo
določene distribucije, pa nekatere zadeve so preko 3'rd party hw rešene
(kaki SATA RAID verjetno že). Sam sem imel kar malce težav, da sem
postavil na ML310 ATA vse kot je potrebno. Če hočeš laufat tisti njihov
lights-out softwar, mislim, da se reče nekaj takega, potem je to vezano
na določen kernel, določene distribucije, .... sourcov ni, vsaj za ML310
ne. V glavnem vse 100% ne deluje če ne uporabljaš določenega kernela
določene distribucije, ...
Sicer support moram reči, da je brezhiben, se poslal vprašanje, odgovor
z navodili v roku nekaj ur in je delovalo b.p.. Imam pa malo slab
občutek glede vsega, ker če bi vedel da ni open sourcve driverjev
verjetno ne bi vzel tega strežnika. Drugače nimam pripomb, up-time
mašine je danes okrog 420 dni in še nismo imeli problema (file server,
lokalni mail server, intranet).
Dobro se pozanimaj, ni vse tako kot reklamirajo.... mogoče poglej še pri
konkurenci (IBM, DELL), pa se potem odloči.

Lep pozdrav, Andrej