[LUGOS] HP strežniki

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Nov 11 10:35:25 CET 2004

On Thursday 11 of November 2004 09:44, Tomaž Zupan wrote:
> Na HP strežniku ML 110 (SATA) ali ML330 (SCSI) - odvisno od financ -
> ( http://h18004.www1.hp.com/products/servers/platforms/index-tc.html )
> načrtujem postavitev e-mail strežnika s približno 40000 maili na mesec. Na
> njem naj bi bil Mandrake 10.1 (jedro 2.6.8). Na webu sicer vidim, da je
> podprt RHEL, mene pa zanima, če ima kdo kakšne dobre/slabe izkušnje z
> namestitvijo na kaj drugega kot RHEL. Predvsem me skrbijo gonilniki za SATA
> in SCSI - so podprti v jedru ali rabi kakšne svoje gonilnike?

Vzemi tistega, ki je cenejsi, ce bo to vse, kar bo pocel.

40k/mesec je priblizno 1 mail na minuto. To ti bo zdrzal VSAK PC, ki ga lahko
danes kupis v trgovini, pa ce obesis gor se antivirus in antispam in se kaj
drugega.

Edino, kar bi ga znalo ubit bi bilo veliko stevilo userjev z velikimi
mailboxi, ki bi jih pregledovali preko IMAP-a (kaksni searchi in podobno).

Nas mail streznik procesira priblizno 1 mail na 5 sekund (ne vem tocno, ampak
tam nekje po obcutku). Gor je obesen se spamassassin, veliko userjev
uporablja webmail, ostali pa vecinoma IMAP. p2/400, pa kar dobro dela.
Obcasno se mu poznajo leta, ampak vecino casa pa dela cisto solidno. Aja,
navaden IDE disk ima noter.

lp,
Borut.
--