[LUGOS] HP strežniki

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Nov 11 10:26:17 CET 2004

y0W!

On Thu, 11 Nov 2004, [utf-8] TomaĹž Zupan wrote:

> načrtujem postavitev e-mail strežnika s približno 40000 maili na mesec. Na
> njem naj bi bil Mandrake 10.1 (jedro 2.6.8). Na webu sicer vidim, da je
> podprt RHEL, mene pa zanima, če ima kdo kakšne dobre/slabe izkušnje z
> namestitvijo na kaj drugega kot RHEL. Predvsem me skrbijo gonilniki za SATA
> in SCSI - so podprti v jedru ali rabi kakĹĄne svoje gonilnike?

Tole "podprt" pomeni v bistvu, da naj bi ti HP oziroma RH nudil podporo in
nic drugega. Drugace pa je cisto vseeno katero distribucijo namestis, ker
Linux je kernel in nic drugega. Kar je podprto v kernelu, to tudi deluje.
Drugace je pa tako, da ko das enkrat Linux gor, si "on your own". Pozabi
ti "podporo", ker je ni!

Mogoce se tole. Mandrake je ze od nekdaj bolj desktop kot server
distribucija in ni najbolj primerna za kaksna produkcijska okolja. Gre
zato, da je pretezno ves software "bleeding edge" in dokaj netestiran v
produkcijskih okoljih. Torej, vsake toliko casa pricakuj kaksen segfault
ali kaj podobnega :)

lp,B