[LUGOS] UMTS

JK joze.klepec at siol.net
Wed Nov 10 22:59:44 CET 2004

Bostjan Klenovsek [Pajek.Net] pravi:

> Nekaj na to temo sem našel na tem naslovu
> http://www.peck.org.uk/p/Projects/GlobeTrotter/fusion.html
>
> Lp,
>
> Boštjan

Najbolj uporabno (Google KW umts settings Linux):

> http://lists.prato.linux.it/pipermail/plug/2004-July/025138.html

Za vodafone kartico, avtor rešitve Marco Mazzali. Pravi da zanj deluje.
Konfiguracijo je potrebno prilagoditi (ce sploh kaj) za slovenske razmere.

Dodatno -  ata Google (generalno) na KW: umts settings under Linux

---------za preskušene rešitve--------

> http://home.planet.nl/~jpsaman/linux/downloads/Whitepaper-Wireless_Streaming_Video-v0.5.pdf

> http://www.gcr.tsc.upc.es/proceedings%5C2004%5Cist2004_camera_ready.pdf

Veliko uspeha na Google-u in pri nastavitvah!

lp, jk