[LUGOS] Enostaven dodatek za galerijo slik

Goran List list.gk at indea.si
Wed Nov 10 10:45:52 CET 2004

Glej v besedilu.

LP, Goran

Rok Krulec wrote:
> Zivjo,
>
> to pomeni, da Smarty ne najde datoteke "digital_archive.smarty".
>
> Kje jo isce pise v smarty.php in sicer:
> $smarty->template_dir = $config['install_dir'].'themes/'.$config['theme_name'].'/';
>
> kar pomeni, da je lokacija odvisna od install_dir in theme_name
>
> wild guess za tvojo konfiguracijo iz tvojih izpisov bi bil:
> /mnt/www/da-2.2/themes/games_studios/digital_archive.smarty
>
> preveri torej, ce je datoteka tam in da imas v config.php sledece:
>
> $config['install_dir'] = '/mnt/www/da-2.2/';
> $config['theme_name'] = 'game_studios';
V "config.php" je nastavljena "default" tema. Sploh nisem pomislil, da
je nebi bilo v paketu za 2.2. In ker sem 2.2 dal v svoj direktorij je ni
našel. Zdaj sem skopiral default iz 2.0 in prikaz gre skozi.

> Prosim sporoci rezultat poskusa. Lahko se pa dogovoriva tudi da mi das ssh
> dostop in poskusam urediti.
  Glede na dejstvo, da sva si (glede na tvoj podpis) greografsko blizu,
bi raje videl, da prideš mimo. Jaz sem drugače v Kopru.

Bi mi zelo pomagalo pri nadaljnem razvoju, da
> preizkusim kar se le da veliko platform. Na kaksni bazi imas postavljeno
> zadevo ? Distribucija ?
Gentoo (kernel 2.4.25)

Ali je apache+php del distribucije ali si
> kompajlal sam ?
V gentoo-ju sem skompajliral z njihovim tool-om "emerge"
(če slučajno ne poznaš, je kot apt-get na debian-u, recimo)

Jaz zadevo razvijam na apacheju in php-ju ki sem ju