[LUGOS] FC3

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Nov 9 12:48:40 CET 2004

On Monday 08 of November 2004 22:09, Marko Bevc wrote:
> Borut, zadeva preverjeno drži!

Hmm, vidim ja.

V bistvu me je zmedlo, ker meni ne dela client z domace mreze, pa sem mislil,
da je problem v loginu, ceprav je login OK, se opravicujem.

Zdaj sem opazil, da v bistvu na gatewayu nisem imel nalozenega ip_nat_ftp
modula, zato mi active FTP ni delal, poskusil sem tudi passive, pa je tvoj
streznik zavrnil povezavo. Bi pa prisegel, da sem imel probleme tudi drugje,
na racunalnikih, ki niso za NAT-om.

ftp> ls
227 Entering Passive Mode (212,18,50,221,220,255)
ftp: connect: Connection refused
ftp>

Lahko mogoce kaj naredis tudi za primer, da kdor dostopa nima urejenega FTP
masqueradinga temvec samo navaden router in mu torej lahko deluje le passive
mode?

lp,
Borut.
--