[LUGOS] Enostaven dodatek za galerijo slik

Goran List list.gk at indea.si
Tue Nov 9 08:08:44 CET 2004

No, s pravicami je sicer res bila prva težava, že pri 2.0. Pa sem dal
"chown -R root.root" in "chmod -R 777".

Pri 2.2 pa javi še:
"Warning: Smarty error: unable to read template resource:
"digital_archive.smarty" in /mnt/www/da-2.2/Smarty/Smarty.class.php on
line 1042"
Imaš mogoče kje hardcodirano to pot, ki pri tebi tako ali tako obstaja?

Trenutno imam zadevo tako poštimano, da imam kar na www root-u dva
direktorija: "da-2.0" in "da-2.2" in v ".htaccess" spreminjam, katerega
uporabljam. "config.php" pa sta različna v toliko, da sta poti različni.

Če rabiš še kakšen podatek, da izpopolneš skripto, javi.

LP,
Goran