[LUGOS] Enostaven dodatek za galerijo slik

Goran List list.gk at indea.si
Mon Nov 8 15:21:39 CET 2004

Gregor Berginc wrote:
> Zivjo,

> Obicajno to pomeni, da se je nekaj ze zapisalo v response, v trenutku,
> ko skripta zeli spremeniti header podatke. Meni se je to pojavljalo, ko
> sem prepozno spremenil content type na xml.
Kaj to pomeni "prepozno"? Kaj in kdaj naj bi naredil? Če jaz prav
razumem - skopiram skritpe, malo porihtam s chmod in chown in stvar mora
delati. Vsaj osnovno - potem se bom že igral z izgledom, ipd.
Sicer pa imam v direktoriju same *.jpg datoteke in en poddirektorij.

> Zakaj pa to v tvojem primeru naredi? Poglej, kaj se dogaja v tisti
> datoteki.
  Vmes sem zadevo upgrade-al na v2.2 in se napaka zgodi v vrstici 203
(prej 172). Ampak tam je konec "util.php" !?