[LUGOS] FC3

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Nov 8 12:18:27 CET 2004

On Monday 08 of November 2004 11:15, Marko Bevc wrote:
> Torej, če ga ne napišeš tudi prideš noter. Tako, da mislim, da za to ni
> potrebne preveč konfiguracije clientov. Večina jih pa tako za anonimous
> vpiše nek fake mail.

Ne drzi. Moj recimo vpise po defaultu samo fake@ (brez domene), v tem primeru
server ponavadi privzame fake at reverse.dns.clienta, tvoj server pa zavrne
dostop.

Zame je to pac sitnost, in po mojem tudi ti s tem requirementom ne pridobis
cisto nic. Vem samo, da odkar si tudi ti mirror za kernel.org, moram stalno
nekaj strikat po nastavitvah, kamorkoli pridem. Ce uporabljam najbolj plain
command line ftp moram vpisat naslov s domeno, v kateri je pika, ce pa
uporabljam kakega bolj spodobnega je pa pac odvisno od clientove default
nastavitve. Tecno pac.

Zaradi tega te lepo prosim, da zahtevo po polnem e-mailu za anonymous ftp
login ukines. Mislim, da ti bo se marsikdo hvalezen.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?