Re: [LUGOS] Ob zagonu Openswana zamrzne mreža

Matjaž Prelog rachek at occasio.si
Mon Nov 8 09:36:01 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Jure Koren" <idiots at gmail.com>
To: <lugos-list at lugos.si>
Sent: Wednesday, November 03, 2004 3:05 PM
Subject: Re: [LUGOS] Ob zagonu Openswana zamrzne mreža

> Baje sem se povezoval na MPD ppptp, druga resitev pa je nekaj cemu
MPD sicer uporabljam za povezovanje win klientov v omrežje, vendar ne dela
vredu, včasih kliente zavrača z raznoraznimi razlogi in mu pomaga samo še
stop/start . No, res pa je, da bi ga lahko malo posodobil, imam še verzijo
3.14, trenutna pa je

> recejo "gif interface", predvidevam da je to ciscov GRE in verjetno
Ja, tako bi se tudi dalo, s tem, da "road warriorji" tukaj ne bi prišli v
poštev, saj mislim, da se da delati samo z statičnimi IPji. Sicer pa imam na
tem zgrajen VPN iz poslovalnic v centralo in dela b/p.

> potem kak daemon ki dela enkapsulacijo in kriptira.
Ni daemonov, samo ifconfig. Podpora pa je skompajlana v kernel.

> Mimogrede, MacOS X je fork FreeBSD 5.0 (http://www.opendarwin.org/).
Ja, v bistvu mi je šele v petek gor potegnilo, ko sem videl tvoje sporočilo.
No, čez vikend pa sem tudi sam imel priložnost delati z njim.

Sicer pa smo že našli rešitev, tako da vsem skupaj najlepša hvala za pomoč.
Treba je samo še uštimati LJ 1100 in smb print, upam, da ne bo še tukaj
strašnih komplikacij.

LP, rachek.