[LUGOS] FC3

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Nov 8 09:18:41 CET 2004

On Sunday 07 of November 2004 18:44, Marko Bevc wrote:
> 8.11.2004 je uradni izid Fedora Core3;
> ISOti za .si bodo na voljo na: http://mirrors.bevc.net/fedora/core/3/
>
> vsi so MD5SUM preverjeni; zaradi trenutnih diskovnih razporeditev bodo na
> voljo samo iso slike(images) Cd-jev in rescue CD. DVD, razpakirana
> različica, nadgradnje in x86_64 pa bo na voljo v kratkem.

Eno neumestno vprasanje: Ali bi lahko FTP na ftp.bevc.net ne zahteval
passworda v obliki emaila?

Saj nic narobe, da imas tak policy, ampak meni se enostavno ne da vsakega
clienta kamorkoli pridem nastavljat... Ce si mirror za kernel.org, potem je
to pac nekoliko neposreceno, ker te uporablja precej ljudi.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?