[LUGOS] Kako lahko dobim info, da sem na mrezi

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Nov 5 15:10:00 CET 2004

Howdy!

V bistvu je ena konceptualno boljša rešitev, izvedljivost katere pa je
odvisna od hardvera mrežne kartice. Zato je tudi nisem zadnjič omenjal.

Če ima mrežka poseben MII transciever (ne PHYS) oziroma če je v driverju
implementirana MII emulacija, potem lahko z mii-tool dobiš status
portov. Recimo takole (mašina ima dve mrežki):

$ /sbin/mii-tool
eth0: negotiated 100baseTx-FD, link ok
eth1: no link

Tole zgornje sicer ni čisto res, saj je link na eth0 v resnici 1GB.
Ampak lepo se pa vidi, da v eth1 ni kabla.

Tile statusi se bojda obnavljajo na kakšno sekundo ali dve.

--
Peace!
  Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc