[LUGOS] openswan in enak subnet na obeh straneh

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Nov 5 14:51:02 CET 2004

Zdravo.

> Imam problem, da ima stranka, ki jo vkljucujem v VPN enak subnet kot
> jaz (192.168.1.0).

Jaz sem se tudi srecal s tem problemom ampak pri meni se ga je dalo
resiti tako, da sem enostavno zamenjal mrezo na eni strani (DHCP).
Drugace pa - jaz bi delal na tem, da bi na eni mrezni nastavil alias,
recimo 'ifconfig eth0:0 192.168.254.1', in potem vzpostavljal VPN med
mrezama "1" in "254" pa potem probal kaj masquaradat... kaj vem, igrat
se bos moral malo.

--
Nejc Skoberne
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si