postfix in prepisovanje reply-to headerja

Rok r at rula.net
Fri Nov 5 00:28:11 CET 2004

mam eno prasanje... mal sm cekiral google ampak mi ni znal odgovorit :)

v /etc/postfix/virtual mam med drugim nastavljeno
neknaslov at domena.net    user1 at gmail.com, user2 at domena.si, user3 at email.si,
user4 at email.si

potem si ti uporabniki krizem-krazem posiljajo maile... (vcasih dobijo tudi mail
iz zunaj). zaenkrat me cudi to, da ko je user1 poslal mail iz gmaila, je bilo na
moji strani videt, kot da je bil uspesno forwardan na potrebne hoste:
status=sent (250 Ok: queued as ....
za userje 2,3 in 4 se ne vem ce so bli maili dostavljeni, bom pa zvedel
predvidoma jutri).
ce posljem z enega cisto x mail naslova, se posta ocitno dostavi na vse hoste
(250 ok...), kar pa tudi preverim na @gmail naslovu, kjer tisto posto dejansko
vidim..
a je to kaka fora gmaila al kaj?

no. zdj pa najbl perec problem...
kak bi preprical postfix, da bi prepisal oz dopisal reply-to header v vseh
mailih, ki romajo na neknaslo at domena.net z:

to, da bi preprical vse ki posiljajo posto gor, je nesmiselno... sploh pa nebi
delovalo, ce bi poslal nek x osebek...

hvala ze vnaprej! :)
lp, jst.