Razdelitev diska za namestitev na disk

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Tue Nov 2 12:48:54 CET 2004

Zdravo!

Na eno masino bi rad namestil linux. V njej je disk, na katerem so že naloženi
winXP. Celoten disk je ena particija. Disk sem skušal razdeliti (s "QT partition
magic" - nisem siguren za točno ime) pred namestitvijo linuxa, pa mi je zajamralo
na disk ni fragmentiran. DObro, grem v winse in defragmentiram disk, a je problem
da ene zadeve niso premakljive (winXP gui jih obarva zeleno), so pa praktično na
"poziciji 3/4" diska.

Ali mi lahko kdo svetuje kaj naj naredim? Hvala!

--
Lep pozdrav / With regards,
    Gregor GORJANC