Vprasanje: pocasnost prvega dostopa preko mreze

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Tue Nov 2 08:53:59 CET 2004

Pozdravljeni.

V zadnjem mesecu se mi dogaja, da je prvi dostop preko mreze do
kateregakoli servisa na nasem HP NetServer E800 serverju ZELO pocasen. Gor
lavfam RedHat 9 z enako konfiguracijo ze vec kot leto dni. Tezava se mi je
zacela pojavljati v zadnjem mesecu.

Kaj bi lahko bil vzrok tezave oz. kako jo debugirati in odpraviti?

Najprej sem mislil, da je kriv SWITCH (MAC adresa <-> IP preslikave),
vendar izgleda, da ni (po priklopu na drugi SWITCH je tezava se vedno
prisotna).

Hvala in lp,
Dezo