šumniki in mysql

robert ivanc rob at awakeheart.net
Sat May 1 11:56:20 CEST 2004

Živjo,

imam naslednje težave zaradi katerih dobivam sive lase... Strežnik mysql
4.1  linuxu mandrake 10 (ista napaka je sicer tudi z 3.23 in 4.0),
klienti pa so na windows (xp, w2k advanced server) mašinah (access preko
ODBCja, ter razni native mysql klienti).
Problem se pojavi pri šumnikih: karkoli vnesem v tabele mi dela ok,
razen čČ, vsi ostali šumniki so ok, te pa se takoj pretvorijo v cC.
Poskusil sem že vse možno, nastavil kodno tabelo na mysqlu na cp1250,
bazo in tabele tudi, potem na latin2 in utf8 in povsod je isti šmorn.
sem tudi sniffal po mreži in konverzija se izgleda zgodi še preden gre
stvar do strežnika, torej mora biti nekje v mysql klient knjižnici.

dal sem mysql bazo celo na windows mašino (groza!) in je tudi isto.
počasi mi že zmanjkuje idej...
php skripte, ki tečejo na linuxu nimajo težav z šumniki (ironija, a ne?).

ima kdo kakšen nasveti, izkušnje?

Lp,
 Robert