[LUGOS] vm: laptop mode

Jure Pecar pegasus at nerv.eu.org
Wed May 5 21:02:48 CEST 2004

On Wednesday 05 of May 2004 09:57, Jure Pecar wrote:
> Pozdrav,
>
> mene pa zanima, kaksne trike vse uporabljate, da cimbolj podaljsate cas
> avtonomije na prenosnikih.

Hehe, najbolj koristen nasvet do sedaj je fizicen izklop zvocnikov. No, ker mi
je piskanje in vriskanje nekako pri srcu, vam porocam, do cesa sem se
prikopal sam:

hdparm -S 12 /dev/hda
spindown cas nastimamo na minuto

ext3 mount opcije: -o commit=<sec> ... ni v stock 2.4, je pa v >2.5.30;
povemo, na koliko sec naj ext3 zapise svoj journal.

echo 0 > /proc/sys/vm/swappiness ... potreben 2.6
priporocamo kernelu, naj se vzdrzi swappanja, ce se le da

echo 1 > /proc/sys/vm/laptop-mode
povemo kernelu, naj se poskusa vzdzati pisanja na disk

echo "90 500 0 0 600000 600000 95 20 0" > /proc/sys/vm/bdflush
povemo kernelu, naj zacne flushat dirty bufferje sele, ko je teh 90% (kar ima
lahko posledice na performace masine)

elvtune -r 2048 -w 131072 /dev/hda
nastimamo kjuje elevatorju ... omembe vreden je velik write queue; to ima spet
obcutne posledice na odzivnost masine, ko se tak velik write dejansko
zgodi :)

seveda se s takimi nastavitvami mocno povecajo moznosti 'zanimivih' dogodkov,
ce se masina s toliko nezapisanih podatkov sesuje.

ima se kdo kaj zanimivega/uporabnega pri roki?

ali pa debata, koliko disku skoduje pogosti spinup ... :)

--

Jure Pečar